Ib K - SkanderborgIb K - SkanderborgBruger på klassisk motor - danmarks største site for klassikere
Dato: 2014-6-1

Ib K - Skanderborg Tilmeldt: mar 2013
Emner: 9
Svar: 17
Klassikere: 2
Fotoalbum: 7
Videoer: 1

Hylke Veterantræf 2014

16 august 2014, Veterantræf for alle typer køretøjer til og med 1980. Motorcykler - biler - knallerter - scootere - lastbiler/busser - traktorer osv., alle er velkomne. Præmier til de flotteste køretøjer i hver kategori. Tilmelding, info og foreløbigt program; kig indenfor på: http://www.hylke-veterantraef.dk/ . Følg også med på https://www.facebook.com/HylkeVeterantraef

Gå til sidste svar »

Svar til: Hylke Veterantræf 2014

• strada Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 13
    Svar: 62
    Klassikere: 3
    6 år siden

Tror jeg tager mig sammen i år og napper den seks benede til Hylke. Det ser hyggeligt ud.

5 år siden

Så er jeg tilmeldt - andre der dukker op her inde fra ?

• Ib K - Skanderborg Tilmeldt: mar 2013
    5 år siden

Hej strada, vi glæder os til at se den 6-benede, efter billederne at dømme er det et pragteksemplar. Jeg vil tro der indtil nu er tilmeldt ca. en håndfuld deltagere her fra galleriet. Tilmelding slutter først d. 11 august, men allerede nu nærmer vi os de 90 tilmeldinger så det tegner rigtigt godt. Mange af de spændende køretøjer kan ses på vores Facebook side https://www.facebook.com/HylkeVeterantraef?ref_type=bookmark . Vi har tilmeldinger i alle de 6 klasser, men især knallerter og scootere kunne vi godt tænke os mange flere af, så spred endelig budskabet hvis i kender nogen.

• claus J Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 5
    Svar: 41
    Klassikere: 1
    5 år siden

ser ellers spændenden ud. jeg har dog allerede tilmeldt mig amazon træf i samme weekend så jeg kommer ikke desværre.

5 år siden

claus J:
    Jeg tror desværre vi har sammenfald med Amazon træffet stort set hvert år, men du skal da alligevel være velkommen en anden gang. Volvo plejer at være det mest repræsenterede bilmærke på vores træf ( og flere af dem Amazoner ), så både du og bilen vil sikkert komme i godt selskab

• claus J Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 5
    Svar: 41
    Klassikere: 1
    5 år siden

Ja og jeg bor jo lige i nærheden, så der ville være oplagt til dn anden gang.

5 år siden

Så er der kun få dage til veterantræf 2014. Lige nu har vi 108 køretøjer tilmeldt, og ifølge vejrudsigten skulle lørdag blive perfekt. Pladsen til de 4-hjulede er snart opbrugt, så tilmeldingen for dem vil formentlig på et tidspunkt blive lukket. 2-hjulede køretøjer har vi stadig ledig plads til, så hvis du ikke allerede har tilmeldt din veteran eller klassiske knallert / mc / scooter, så skynd dig ind på www.hylke-veterantraef.dk .

5 år siden

Se billeder fra årets træf i fotoalbum her på siden

5 år siden

Et godt træf med mange deltagere og flotte køretøjer

Svar til: Hylke Veterantræf 2014

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...