pol Cpol CBruger på klassisk motor - danmarks største site for klassikere
Dato: 2014-3-28

pol C Tilmeldt: jan 2014
Emner: 22
Svar: 121
Klassikere: 1

Stump

Ja så kom der en kammi forbi som at der så lige havde hentet plade til sin fine BMW og var jo så noget vild efter at komme ud at køre sig en tur , så var det at har syntes vi kunde køre til Stumpemarked i Herning som der jo er i morgen . så sådan blev det at jeg måtte ud i værkstedet og polere lidt skidt af ,og hvor er nu de varme handsker og de gode gamle inder bukser og der skal jo også tankes, og hæves penge .osv. Men det bliver en fin tur . Er der andre herinde der skal afsted?

Gå til sidste svar »

Svar til: Stump

• Matias B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 13
    Svar: 188
    Klassikere: 2
    Fotoalbum: 4
    5 år siden

Jeg har været i herning tre gange. første sidste og eneste.
    Syntes ikke rigtig der er noget at komme efter. er størrer fan af fredericia.
    Skal også lave stort service på mini trabanten imorgen (fiat punto), og have fundet ud af hvorfor den ikke kan starte når den er varm... møgkasse.

• Jesper J Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 34
    Klassikere: 3
    5 år siden

Der er ikke meget at komme efter i hverken herning eller fredericia. Bremen classic motorshow er derimod SUPER.

Jeg tager dog turen derned i min crown alligevel

• pol C Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 22
    Svar: 121
    Klassikere: 1
    5 år siden

Så holder jeg da lidt udkik efter den fine crown , Ja der er jo ikke så meget at komme efter . Før om dage var hallerne jo fyldt . men det kører jo lidt på halv kraft . men hyggeligt er det da stadig

5 år siden

Man håber jo altid lige at finde noget unikt til ens køretøjer, men det sker som regl ikke
    Men kigger også efter blade og magasiner, mv.

5 år siden

Jeg fik da købt lidt i herning..

En ny pengepung der forhåbentligt er noget mere økonomisk end den gamle, et gammelt påhængsskilt til forskærmen, 7 sjældne gamle toyota-værkstedsbøger i SUPER stand fra holstebro tekniske skole og 2 comet500 fjernlygter med kapper.

Svar til: Stump

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...