Camilla LCamilla LBruger på klassisk motor - danmarks største site for klassikere
Dato: 2016-12-26

Camilla L Tilmeldt: dec 2016
Emne: 1
Svar: 4

Nsu Knallert

Vi har fundet en NSU knallert på loftet og ja kan man overhoved sælges sådan noget ny om dage.?
Vi ikke interesseret i og resturere den eller noget. vi skulle bare ryde ud på loftet.
Men jeg tænkte der måske var nogen herinde som viste noget det.?

Gå til sidste svar »

Svar til: Nsu Knallert

• Camilla L Tilmeldt: dec 2016
    1 år siden

Lige et par billeder

1 år siden

Ja den er ikk støvet af eller noget

• CrazyCatman Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 9
    Svar: 96
    Klassikere: 12
    Fotoalbum: 3
    1 år siden

Det er en fin Quickly. Desværre ved jeg ikke nok om dem til at kunne give et godt bud.
    Dog skal der jo huskes at der jo skal laves en hel del; der er nok tale om en total renovering af motoren.
    Det ser ud til at der kun er overfladerust (den har jo også stået indendørs kan man sige), men der er stadig en del konserveringsarbejde. Og nu ved jeg jo ikke hvordan tanken ser ud inden i.

En del arbejdstimer og reservedele skal jo påregnes, og det vil jo uden tvivl have effekt på prisen.

Et gæt, men som sagt min viden om modellen er ikke stor nok til at det er helt kvalificeret, er et sted mellem 500 og 1000 kroner - måske op til 1500, men dette tvivler jeg på.
    Med det meget arbejde der skal lægges i ville jeg ikke give meget mere end 500 hvis det var mig der var køberen.
    Dog syntes jeg at det er en smuk model, og har faktisk altid godt kunne tænke mig en.

Jeg håber at det hjælper - og at nogle med lidt mere NSU kendskab måske kommer med deres besyv

1 år siden

Vi solgte den 5 min efter vi havde sat den tilsalg stort set til 1800 ubeset og har efterfølgende haft mange som har skrevet på den hvis den ikke blev hentet. den er dog hentet og betalt

• CrazyCatman Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 9
    Svar: 96
    Klassikere: 12
    Fotoalbum: 3
    1 år siden

Super godt at høre! Den skal nok også ende med at blive fin

1 år siden

Jeps den fik et hjem der nok værdsatte den en del mere end her hehe

Svar til: Nsu Knallert

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...